06 January 2011

BANYAKNYA MAKANAN YANG TAK HALAL ???

Di sekolah tadi , sembang-sembang dengan kawan ttg makanan yg ada di pasaran tetapi diragui tahap kehalalannya. Antara yang aku confirm laicee dalam tin. Sedap tu ,buat puding pun sedapkan.

Memula tu , ada sorang kawan yang hulur coklat (dr Langkawi) . Kan baru cuti...Ambil la 2 ketul. Sorang lagi kata....Sat,sat tengok kod dia ada tak E....Ada lah E 4xx. Tapi tak ingat la pula .Masuk dlm kategori tu ke tidak. Jadikya. coklat  tu x maka lagi pospon sampai esok , kawan tu nak balik tgk kod2 yg tak boleh makan.

Coklat inilah yang dihulurkan tadi. hu,hu....tak makan lagi .







Berhati-hati dengan laici dlm tin ni, ada lemak khizir.
Post a Comment