25 April 2011

HARI NI ,PEREMPUAN KENA PANDAI PANDU KERETA , KALAU TAK...

Sekarang  kalau perempuan tak tahu pandu kereta memang rugi. Nak ke hulu ke hilir tak kan nak tunggu cik abang balik kerja. Setakat nak keluar shopping tak kisah lah. Kalau anak sakit , suami ada boleh bawa. Kut2 si suami sakit demam tengah malam buta , camno ha.Nak tunggu ambulans mai ambik atau nak panggil teksi, atau nak call jiran sebelah.Ha, kan susah.

Nak p kerja pun susah. Nak menumpang kawan. Kalau kawan tu cuti pulak. Macam mana pulak kita. Kalau setakat MC sehari bolehlah cover. Kalau member tu cuti 3 bulan, kita pulak nak cuti setahun.

Perempuan hari ni, bukan pelik ke sana kemari memandu sorang diri.Tapi yang pelik hari ni , perempuan yang tak tahu bawa kereta sorang diri. Memandu kereta satu keperluan untuk hidup. Kalau sehari tak pegang stereng ... bukan akulah.

Pedulikan suami Si Zizi Ezete tu cakap tentang wanita yang memandu cuai ke apa bala.

Ada bukti??
Post a Comment