01 June 2011

Imigresen Malaysia



Semalam ke Pejabat  Imigresen untuk buat pasport anak lelaki yang akan  ikut ke Indonesia Ahad  ni. Masa pergi dulu anak-anak ku ini pergi dengan pasport berkelompok . Minima dalam 18 orang satu group. Sekarang tak ada lagi kaedah ini.

Harga pasport pun murah dah sekarang. Bagi kanak-kanak macam mereka ni hanya RM 150 untuk 5 tahun. Ok lah tu.Kalau banyak kali nak travel untunglah.

Perkhidmatan sangat sukses. Dalam masa lebih kurang 1 jam pasport siap. Kalu dulu 6 bulan baru siap. Canggih masa sekarang. Segala-galanya benda boleh dipercepatkan.
Post a Comment