Buat Duit

Thursday, August 4, 2011

Aiseymen !



Ingat tak  boleh nak berblog sebab modem kena kilat semalam masa hujan lebat. Seharian dok fikir macam mana nak berblog ni!  Nak kena ganti modem tu yg susah hati .

Pekerja TM baru datang untuk baik pulih talian internet 2,3 hari lepas . Ni tak kan nak report lagi ada
masalah .Dia dah siap bagi tahu kalau modem rosak , tak ada garenti dah lagi. Kena beli sendiri ma! Aiya , banyak susah hati lo.

Tapi sat, sat ni , bila suis on modem tu menyala pula. Alangkah sukanya hati. Kalau tak terbang $$$ .

3 comments:

  1. Salam Nieda, selamat berpuasa! ;D

    ReplyDelete
  2. Syukur kalau tidak dah kurang duit menyopping untuk raya hehe...

    ReplyDelete
  3. Kak Zai: Memang betul , nasib baik dpt guna lagi.

    ReplyDelete