Buat Duit

Wednesday, September 21, 2011

CUTI 2012

Bila Air Asia buat promosi kelam kabut cari kalender. Kalender kuda tak dapat lagi. Saya suka tengok kalender kuda sebab namapak jelas dan terang . Nak mudah cari dalam internet. Itu pun datangnya merayap.

Jadi sesiapa yang nak rancang cuti ke mana-mana boleh tengok di bawah ini sebagai rujukan.


1/1/2012  – TAHUN BARU 2012
23/1/2012 – 24/1/2011  – TAHUN BARU CINA
5/2/2012  – MAULIDURRASUL
7/2/2012  – THAIPUSAM
1/5/2012  – HARI BURUH
17/5/2012  – HARI WESAK
2/6/2012  – HARI KEPUTERAAN YDPA
17/6/2012  – ISRAK MIKRAJ
21/7/2012  – AWAL RAMADHAN
6/8/2012  – NUZUL AL-QURAN
19/8/2012 – 20/8/2012  – HARI RAYA PUASA


31/8/2012 – HARI MERDEKA
16/9/2012 – HARI MALAYSIA
26/10/2012  – HARI RAYA HAJI
11/11/2012  – DEEPAVALI
15/11/2012 -  AWAL MUHARAM
25/12/2012  – HARI KRISMAS

SENARAI CUTI SEKOLAH

KUMPULAN A: KEDAH, KELANTAN DAN TERENGGANU

Cuti Pertengahan Penggal 1 :
9/3/2012 – 17/3/2012  (9 Hari)
Cuti Pertengahan Tahun :
25/5/2012 – 9/6/2012 (16 Hari)
Cuti Pertengahan Penggal 2 :
17/8/2012 – 25/8/2012 (9 Hari)
Cuti Akhir Tahun:
9/11/2012 – 31/12/2012 (53 Hari)

KUMPULAN B: PERLIS, PULAU PINANG, PERAK, SELANGOR, NEGERI SEMBILAN, MELAKA, JOHOR, PAHANG, SABAH, SARAWAK, WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR, LABUAN DAN PUTRAJAYA.

Cuti Pertengahan Penggal 1 :
10/3/2012 – 18/3/2012  (9 Hari)
Cuti Pertengahan Tahun :
26/5/2012 – 10/6/2012 (16 Hari)
Cuti Pertengahan Penggal 2 :
18/8/2012 – 26/8/2012 (9 Hari)
Cuti Akhir Tahun:
10/11/2012 – 1/1/2013 (53 Hari)

4 comments:

  1. Waw 2012 masih 3 bulan mendatang, tapi hari besar/libur telah diketahui...Sangat membantu bagi sesiapa yang hendak membuat rancangan kegiatan...

    ReplyDelete
  2. Assalam nieda..terima kasih..dari semalam acik bertanya dengan kawan2..sebab nak tahu bila tahun baru cina..nieda dah membantu acik..terima kasih sekali lagi..

    ReplyDelete
  3. Terima kasih bagi info cuti awal2 boleh juga kak Zai merancang itu pun kalau pulusnya terlebih hehehe...

    ReplyDelete
  4. salam kak...wah baiknya info ni.makasih2.betul kelender kuda gak yg bestnya.hihi..ke mana cuti ujung thn?best lah cam ni leh plan awal2.suka2....
    klu gi jalan jauh tu bawakkanlah FM utk saya ...huhu...yg dulu tu entah ke mana hilangnya kak..

    ReplyDelete