Buat Duit

Saturday, November 12, 2011

Apam Pisang Marble


Selepas masak tengahari ,terus buat apam pisang ni. Sayang pula pisang yang sikit tu. Nak buat cokodok dah selalu makan  cokodok. 

Resepi ambil kat blog Yatie. Tapi Yatie buat full coco dalam acuan kecik-kecil. Dah pernah buat hari tu. Hari ni nak cuba belang-belang pula.

Nak resepi? Klik kat Blog YATIE.
Terima kasih pada Yatie yang berkongsi resepi. Yatie memang pakar kuih-kuih kukus ni.

2 comments:

  1. nieda..memangbetul..kalau yatie buat kuih talam pun suka sangat tengok..cantiknya je lapisannya..

    ReplyDelete
  2. Macam2 masakan boleh dibuat dengan pisang.Kak Zai belum pernah buat apam pisang tentu sedap rasa dia kan.

    ReplyDelete