Buat Duit

Monday, December 19, 2011

Cerita Dari Mandy

Mengambil kesempatan minggu lalu untuk memulakan percutiaan .memandangkan bila minggu-minggu akhir ini tentua kan sibuk semula bagi persiapan persekolahan 2012.

Percutian kali ni lebih kepada menziarah dan mengeratkan silatulrahim. Memandangankan kami dah lama tak ke Melaka  rumah biras (adik suami) jadi kali ini kami mengambil keputusan dari KL terus ke sana. Bukan jauh sangat pun dah.



Dari KL kami bergerak dengan 2 buah kereta , kami dan juga Abang Lan sekeluarga. Berkonvoi sama-sama. Makan angin ramai-ramai. Seronok dan meriah.





RM5 untuk 7 minit di Bandar Di Hilir.



Nanti saya story lagi...

4 comments:

  1. seronoknya jlnx2 ke Melaka...lama dah saya tak kesana..rindu juga nk kesana sebab dulu study kat sana 3thn juga dok sana:)

    ReplyDelete
  2. Nieda seronoknya dapat jalan2 kemelaka.

    ReplyDelete
  3. menariknya kenderaan yang tak macam basikal tu..

    ReplyDelete
  4. owwh.. kat sini kat taman ada basikal tu disediakan percuma je untuk sapa2 nak bawa. :D

    ReplyDelete