Buat Duit

Friday, December 9, 2011

Kek Batik


Kek batik ku yang tak comel tapi boleh habis sekelip mata. memang menjadi kesukaan anak-anak. Dah habis minta dibuatkan lagi dan lagi...

Kalau nak resepi boleh klik sini dari blog Ita Masam Manis . Kek Ita sangatlah cantik dan cute. Sebenarnya banyak resepi yang ada di alam maya ni. Ada yang pakai tepung, tetapi resepi ni tak pakai tepung. Kek ini yang paling senang rasanya dan paling disukai oleh anak-anak.

3 comments:

  1. Even saya tokey kek, kek ni macam ada badi lak.bt setakat ni x pernah jd, ikutla resepi apa pn.weird la.huhu

    ReplyDelete
  2. Isma ada ilmu kek sbb tu kek ni nak uji skil sifu dia kut ...hihi

    ReplyDelete
  3. Assalam nieda..acik pun suka buat..pun cepat habis..cuma acik guna resepi yang satu tu je..yang letak tepung kastad sikit untuk mencantikkan nya..buat pun senang.

    ReplyDelete