Buat Duit

Monday, February 27, 2012

Roti Garlic

Pertama kali tengok roti garlic di blog ibonda dan Nurnieza. Hati terus tergoda. Terus 
mencuba. Tapi tanpa pasley. Walau pun pasley tak ada, tapi tetap ok . Siap dengan sup sekali.

 
Roti garlic yang diuli 2 kali dengan BM. Hasilnya, sangat gebu.

 

5 comments:

  1. nmpk pun dah gebu apatah lagi kalau dimakan...

    ReplyDelete
  2. Petua nak bagi gebu dgn BM ialah tekan uli 2 kali. Sure jadi walaupun tanpa bread softener dll.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapalah di waktu saya puasa ni ramai betul yg publish makanan yg sedap2...huwaaaaaa!! kan dah terliur dah ni...nampak gebu lak tu roti ni...huhu....

      Delete
  3. Gebusnya...ini yang buat kak Zai nak beli BM.

    ReplyDelete