Buat Duit

Friday, March 30, 2012

GAJI BARU

Ramai yang tertunggu kehadiran bulan April. Apa lagi kalau tak kerana kemasukkan gaji baru. Berserta dengan tunggakkan lagi

Pengiraan GAji Baru ada di sini. Seronok weh ! Kira gaji baru sendiri. Tengok berapa yang anda akan dapat nanti.

7 comments:

  1. terima kasih atas info ni tapi kat mesia naik gaji pun brg2 ters naik harga kan... huhu

    ReplyDelete
  2. Wah...kalau macam tu bolehlah JJCM.

    ReplyDelete
  3. assalam nieda..alhamdulillah..cuma kerisauan dengan kenaikan harga berganda barang2 keperluan

    ReplyDelete
  4. gaji swasta masih gaji lama.. :P

    ReplyDelete
  5. jom ...
    belanja saya makan jommm
    :)

    ReplyDelete
  6. wah,ada org senyum sampai ke telinga lah tu...hihi.lepas ni bolehlah plan bercuti kat mana2 lagi kan kak!
    kita ni tumpang dengor jelah.

    ReplyDelete