Buat Duit

Monday, May 21, 2012

Pos biasa ...sampai juga



Hadiah FM dari Zefa dari blog   jejari Asmara ibu yusof  dan Mariam. Sampai juga ataupun tak guna pos Laju atau Pos Express.



Alhamdullillah dah berada di tempatnya.

P/s: FM Selamat hari Guru hadiah daripada boss . Semua dapat sorang satu. Bulan ni bulan menambah FM. 

Terima kasih  .

8 comments:

  1. boleh aja sampai..cuma lambat lah, dgn kena tawakal tak hilang dalam jalan! ehehehe

    ReplyDelete
  2. sampai jugak cuma lmbt jer lah ye.

    ReplyDelete
  3. Waa bestnyaa dpt FM.. cantik.. :)

    ReplyDelete
  4. salam nieda.yang penting sampai kan..alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. baiknya boss bg FM jugak. hehe...

    ReplyDelete
  6. Seronok dapat FM ni dari sesiapa jugak. Biarpun kecik dan harganya tak lah mahal, tapi ia sangat bererti .

    ReplyDelete
  7. Wah! Dpt FM ya kak. Tahniah.

    ReplyDelete
  8. wee bestnyaa... cantik fm tu kak...

    ReplyDelete