Buat Duit

Thursday, June 28, 2012

Dulu kata tak best , la ni mesti mau


Mula-mula minum  kopi  Vietnam rasa biasa-biasa saja.  Buat kopi O saja.

Sekarang ubah selera, kopi tambah susu.

Semua nak....termasuk si kecik.

Sedap.




12 comments:

  1. wahhh best ye kak...
    saya mmg penggemar kopi tegar!
    tapi kopi malaysia je la
    kopi muo ke kopi cap kapal api ke kopi hang tuah ke ...belasahhh je ;p

    ReplyDelete
  2. ooohhh...kopi vietnam ya? tak pernah rasa lagi..:)

    ReplyDelete
  3. salam nieda..memang di bungkusan tu tulis kopi vitnam ke..nak cuba cari ..anak ke dua suka minum kopi..semua kopi yang orang kata sedap acik belikan untuk dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak acik...apa ke nama entah. saya yg panggil kopi vietnam sbb beli kat vietnam

      Delete
  4. sedap ya kak. Wah! mana nak cari ni...hehe

    ReplyDelete
  5. alahai tak gi lagi vietnam..mana nak cari kat sini ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat kedai vietnam ada kut. kat msia ada ke kedai vietnam?

      Delete
  6. ramai yg cakap kopi vietnam sedap
    tp saya lom cuba

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap sebab goreng cara tradisioanal kut. pakai kayu sbb aroma yg lain sikit dgn kopi kita.

      Delete
  7. beli kat mana ni akak?? saya pun penggemar tegar kopi hehee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. suami akak beli kat vietnam cuti sekolah hari tu.

      Delete