Buat Duit

Wednesday, July 25, 2012

Hilang pula...

Photo: Finally!!!

Ini jam kawan saya yang hilang. Tersembunyi balik baju. Sebulan baru jumpa balik.

Hari ni , jam tangan saya pula hilang. Tiba-tiba tengok kat tempatnya dah tak ada. Jam tangan yang ini jarang guna. Maklumlah jam baru beli.


Sekali sekala saja pakai.

Tup-tup dah taka ada. Huhuhuuhu.....


Benda hilang ni walau pun tak mahal , tapi otak asyik teringat kat manalah aku letak?

Dalam beg tangan dah cari, dalam kereta pun dah tengok . Tinggal kat masjid ke ?Masa singgah solat?

Nak sedapkan hati , kalau ada rezeki adalah dia nanti.

Cari slow-slow dan ingat balik.




5 comments:

  1. waaa.. nangis kalu hilang barang.. tapi kalu jumpa balik best.. kalu tak.. redha jer laa.. :)

    ReplyDelete
  2. waa betullah akak. kalau barang hilang lagi tak jumpa tak senang duduk kan!Nampaknya nak kena beli jam baru lagi kot. Merangkap jam raya :-)

    ReplyDelete
  3. things we love will come back to us in the end..
    selalunya..

    ReplyDelete
  4. insyaallah kalau msh rezeki dia, jumpalh tu!

    ReplyDelete