25 July 2012

Hilang pula...

Photo: Finally!!!

Ini jam kawan saya yang hilang. Tersembunyi balik baju. Sebulan baru jumpa balik.

Hari ni , jam tangan saya pula hilang. Tiba-tiba tengok kat tempatnya dah tak ada. Jam tangan yang ini jarang guna. Maklumlah jam baru beli.


Sekali sekala saja pakai.

Tup-tup dah taka ada. Huhuhuuhu.....


Benda hilang ni walau pun tak mahal , tapi otak asyik teringat kat manalah aku letak?

Dalam beg tangan dah cari, dalam kereta pun dah tengok . Tinggal kat masjid ke ?Masa singgah solat?

Nak sedapkan hati , kalau ada rezeki adalah dia nanti.

Cari slow-slow dan ingat balik.




Post a Comment