Buat Duit

Wednesday, July 4, 2012

Makaroni Bakar...........nampak senang

Bila ke blog INI nampak pulak resepi makaroni bakar. Bila tengok , nampak senang saja sebab ada langkah demi langkah ditunjukkan. Orang tak pernah buat pun boleh buat sendiri.

Comel , sebiji sebiji makaroni ni. Bagi pengemar keju tentu suka dapat makan makaroni ni masa sarapan atau minum petang.



Selalu saya buat macam ni saja, kedebak dalam satu acuan. Nak makan potong kecil-kecil.



Bagi sesiapa nak cuba boleh singgah DI SINI.




10 comments:

  1. comel je ...senang nak makan :)
    sukaaaa

    ReplyDelete
  2. ya Allah!! terliur saya kak..huhu...

    ReplyDelete
  3. kak nieda..
    nampak sedap sgt la...ahhh..sabo2..puasa

    makneng follow sini
    jemput follow makneng

    ReplyDelete
  4. Kak Zai pun selalu masuk dalam loyang aje,cepat dan mudah hehehe...

    ReplyDelete
  5. sedap! kdg2 tukar je macaroni ngan apa2 pasta kan. :D

    ReplyDelete
  6. sedapnya......mmng terliur tengok....

    ReplyDelete
  7. FV nie kalau ada depan mata, tapi x pernah try buat sendiri. Tak reti nak masak lorr.

    ReplyDelete
  8. asslm nied..acik belum pernah buat yang bakar..biasanya acik goreng je

    ReplyDelete