Buat Duit

Thursday, August 30, 2012

Selamat Hari Merdeka

Esok  tarikh keramat negara menyambut Hari Merdeka yang ke 55 tahun.  Semoga Malaysia tercinta terpelihara aman makmur dan sejahtera.

Kekal bebas dari dijajah minda dan segala.
Hidup bersatu padu dan harmoni berbilang bangsa.


Sambutan Merdeka Raya di sekolah hari ni.



Semangat patriotik

Dalam bergembira menyambut pelancaran minggu merdeka kami dikejutkan berita rumah Wani kena rompak pula. Siang-siang pun depa buat kerja. Tengah orang tak ada .
Tak tahu apa yang hilang . Tuan punya diri masih terkejut lagi.

Dulu kereta dia kena langgar dengan Mat Bangla sekarang rumah kena rompak pula. Malang sungguh nasib Wani. Kesian dia.

5 comments:

  1. selamat hari raya..

    takziah buat kawan tu..

    wow sambutan merdeka kat sekolah tentu meriah kan, macam sekolah akak gak tapi gambarnya x dapat nak snap sbb tukang snap buat hal, so kene ltunggu kamera kawan br bleh buat laporan tuk majalah.. sian akak kann...

    ReplyDelete
  2. suami wani pn kt hospital skrg ni..diorg bt keje mmg kebetulan org xde..wani keje, suami di hospital.ahad nnt kita g ziarah ramai2 dh kebetulan beraya di taiping tu..

    ReplyDelete
  3. Salam takziah untuk Wani.. macam tu la selalunya.. bila diduga bertimpa-timpa.. semoga Wani tabah menghadapinya

    Patriotik sungguh sekolah cikgu.. tahniah..

    ReplyDelete
  4. Kembalinya Khilafah adalah Kemerdekaan Sebenar Menurut Islam
    ARRAYAH.INFO, Malaysia, 29 Ogos 2012 - Kemerdekaan yang sebenar menurut Islam adalah memerdekakan manusia daripada mengabdikan diri sesama manusia kepada mengabdikan diri kepada Allah, daripada kezaliman agama kepada keadilan Islam dan daripada kesempitan dunia kepada keluasan dunia dan akhirat.seterusnya...

    ReplyDelete
  5. assalam nieda..semoga wani tabah..acik fobia sungguh bial baca/dengar kes2 macam ni..sebabb acik pernah mengalaminya

    ReplyDelete