Buat Duit

Monday, September 17, 2012

Hati berbunga sampai ke petang...alahai.

Bila masuk umur 40an ni makin kuat pula lupa .

Hari tu berjanji nak bawa biji kacang hijau nak tanam pokok tauge.
Hari ni lupa, esok pun lupa.

Adam budak dalam kelas Tahun 1  kata, "Cikgu ni  nampak muda lagi tapi asyik lupa."

 Adam , kalau nak tahu, cikgu boleh tersenyum sampai ke petang.
Hebat betul kata-kata Adam boleh buat hati cikgu berbunga-bunga sepanjang hari.

11 comments:

  1. assalam Nieda..tu la budak2 jujur kan..tak pandai menipu..

    ReplyDelete
  2. Mesti Adam punya kerta periksa dapat markah tinggi nanti kan..ekekekek

    ReplyDelete
  3. ekeke..bagus nyer..anak murid sapa tu..hehe

    ReplyDelete
  4. iyalah mesti tak jadi nak marah kan!!!

    ReplyDelete
  5. Compliment tu nieda! Hihihi...... :))))

    ReplyDelete
  6. dpt pujian dari anak murid lah...kalau saya pun, senyum sampai ke petang jugak...hehe...

    ReplyDelete
  7. Pandai Adam puji sampai cikgu dia senyum tak habis.

    ReplyDelete
  8. budak2 selalu bercakap dr hati yg tulus :-))

    ReplyDelete
  9. senyum sampai ke telinga lah tu!!!!!

    ReplyDelete
  10. adam..!!! nanti cakap tiap hari tau..!!

    ReplyDelete
  11. Abih tu senyum sampai petang tak? Heheheh

    ReplyDelete