Buat Duit

Tuesday, September 4, 2012

Resepi roti pun dah lupa

Akibat cuti sebulan (bulan puasa) tepung roti pun dah berulat.  Tiba-tiba teringin nak makan roti pula. Selak-selak buku resepi tak ingat pula resepi mana yang dok buat dulu.

Sememangnya banyak resepi roti yang ada. Jadi keliru pula bila ada banyak resepi untuk dipilih.
Kena google balik kat blog Jintan Manis, sebab selalu buat ikut resepi dia punya.


4 comments:

  1. sgt suka makan roti tapi sgt tak reti buat roti.. apatah lagi takde breadmaker.. oven yg umur 24 tahun ni pulak baru merajuk..!! aiishh..

    ReplyDelete