Buat Duit

Monday, October 1, 2012

Deena Homestay Bandar Baru Bangi

 Selepas UPSR , kami berombongan ke KL. Cikgu cikgu tumpang sekali.

Kami bermalam di Homestay dengan menyewa dua buah rumah , satu untuk pelajar perempuan dan sebuah lagi untuk pelajar lelaki .Semalam RM 300. 

Sebenarnya , Homestay ini ada 4 buah  rumah di dalam satu kawasan. Selain kami , ada lagi keluarga lain yang menginap di situ pada malam yang sama. 
Rumah ini mempunyai 4 bilik tidur dan 2 bilik air. 


 Saya bermalam di bilik ini dengan Wani.
Bilik ada kipas angin dan berhawa dingin.
 2 tilam bujang ada disediakan juga di setiap bilik.


 Alamat dan nombor telefon , kalau ada yang berhajat boleh contact.
 Rumah baru dan selesa.
Aih , promosi pula!

 Dapur . 
Semua ada. 
Peti sejuk, mesin basuh , microwave, jug elektrik dan meja kecil 4 kerusi.


 Dari hadapan nampak seperti 2 buah rumah   tapi sebenarnya 4 buah rumah berkembar.
Di bahagian belakang ada 2 lagi rumah yang bersambung.


Ruang tamu.dengan tv lcd 42 inci

8 comments:

  1. Nieda ni sambil bercerita, sambil promote jugak ni homestay deena... heheheh... sekarang ni ada banyak kemudahan kan, bagus lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha....tolong org bumiputera.

      Delete
  2. laman dia pun besar.. dalam pulak cantik..mmg berbaloi semalam rm300..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang besar . boleh muat berpuluh buah kereta kat sini.

      Delete
  3. assalam nieda..nampak selesa sangat tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang selesa. tidur pun lena. Tapi bila ramai2 ni kena beratur nak masuk bilik air. Siapa cepat dia mandi dulu.

      Delete
  4. saya pernah stay deena homestay tp di kajang..memang memuaskan

    ReplyDelete
  5. salam.. nak tanye, setiap bilik ada aircond atau 1 bilik saje?

    ReplyDelete