Buat Duit

Thursday, November 8, 2012

Semalam berisi sekarang dah tinggal tulang



Dulu

..
.
.
.
.
..

.

.
.
.
.
Pandai sungguh orang yang masak tu, sampai tinggal tulang..... hehehe.

Letih dan penat hari ni , tapi sempat juga buka blog. Bermula semalam hingga Sabtu depan berulang alik ke SERATAS, Taiping untuk kursus KSSR bagi tahun depan.

Maaf jika tidak berkesempatan menjengah blog kawan-kawan sehari dua ni.

Tahniah juga untuk Aiman Wafi bagi kejayaannya dalam peperiksaan akhir (tempat ketiga di dalam kelasnya) dan mata pelajaran terbaik untuk kertas Bahasa Melayu Tahun 5.
Maaf , mak terlupa nak tulis semalam dengan cerita abang Tokoh Kokurikulum tu.
Letih ....nak cepat  siap taip entry .
Malam baru sempat buka lappy.
Mak dan abah gembira melihat pencapaian  Aiman.


Usaha lagi Aiman  .
Aiman boleh!

8 comments:

  1. mesti sedap tu..tu yg tinggal tulang je..hehe..

    ReplyDelete
  2. hihihihhihi..SERATAS tu dulu musuh tradisi sekolah saya...location pun dekat dekat ;)

    ReplyDelete
  3. assalam nieda..besarnya dapat..tapi besar pun kejap je dah tinggal tulang kan.
    tahniah jjuag buat Aiman dan ibu ayah Aiman jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila makan ramai2 sekejap sj habis.

      Delete