Buat Duit

Tuesday, January 1, 2013

Alamak ! silap.

Malu mak tersilap tulis . Punya nak cepat  tapi nak buat entry juga. Terkejar-kejar nak hantar anak balik asrama. Anak dok sibuk "  cepat mak, cepat mak . nanti mak balik buat lah".

Bukan apa nak pergi awal ke asrama dia tu , nak cop katil ..

Mak pun apa lagi tekan keyboard tak ingat dah . Yang ingat  no 12 nak ganti dengan nombor 13. Tu yang jadi entry 1212 ke 1213.

Alahai.

4 comments:

  1. assalam nieda..acik pun perasan jugak tu..tertanya2 apa sebab dan rahsianya..rupanya silap tulis ye..semalam acik pun hatar cepat..nak cop katil dan locker..

    ReplyDelete
  2. macam saya dulu...
    nak chop bilik kat hostel..
    kalau lambat.. dapat bilik tak ada tingkap
    ( dulu dulu sekolah MARA satu bilik berdua! mewah! )

    ReplyDelete