Buat Duit

Monday, February 25, 2013

BUDU


Sedap ni makan dengan nasi panas-panas.



14 comments:

  1. Dulu kak Zai langsung tak tahu makan budu tapi sekarang sejak hubby selalu bawa kak Zai ke Pantai Timur sudah jadi ketagih, sedap makan dengan ulam2an.

    ReplyDelete
  2. baru je ambik stok budu cap ketereh tu kat rumah kakak sabtu lepas. housemate semua suka makan budu akibat dari terpengaruh dengan saya...heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. org Klate tak dok budu tak sah kan Cik Viva?

      Delete
  3. kenapa nampak cair je budu tu?

    sesekali teringin makan je..tp bersedialah,esok mesti sakit tekak.huhu
    masin budu ni sbenarnya

    ReplyDelete
  4. mak , nanti ain balik ain nk makan cocktail . tau tau hee

    ReplyDelete
  5. Nieda! ada satu budu, nama dia Budu Diraja... kakak saya kata sedap... saya kalau nak makan menatang ni... kakak yang meramunya... dia pandai mengagak banyak mana nak bubuh cili.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pernah dengar nama Budu diraja. Biasa mkn cap ketereh. Dah habis ketereh cuba yg ni pula. Tak beli pun org Kalate bg .

      Delete
  6. saya makan budu kalau beli nasi kerabu...tak jumpa org jual budu kat sini

    ReplyDelete
  7. K.ani x pandai mkn budu.......cencaluk suka. Rasa sama x?

    ReplyDelete
  8. Betul akak, kena dgn nasi panas2 makan bertambah :)

    ReplyDelete