Buat Duit

Thursday, March 28, 2013

Beg Sarawak


Sebenarnya beg Sarawak ini diberi oleh mak saudara saya. 
Beg yang dibeli masa dia ke Sarawak dulu.

Dulu tu memang dah lama lebih 10 tahun dah tapi baru diberikan  baru-baru ni pada saya . 
Tapi tak tahu nak buat apa saya letakkan sebagai pasu pada orkid tu.
Sememangnya , pasu tembikar bunga tu pun dah pecah. 
Molek sangatlah beg sarawak ni jadi penggantinya.

Bila diperhatikan sesuai juga.




8 comments:

  1. ha...a...sesuai pulak! kreatif nieda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik akak...matching dgn orkid tu. Sekali pandang tak perasan pun itu beg :)

      Delete
  2. ASSALAM NIEDA..CANTIK TU NIEDA..PANDAI NIEDA

    ReplyDelete
  3. klu dah kreatif buat apa pun menjadi..klu saya jadi mainan anak2 dara kecik ni ler..

    ReplyDelete
  4. cantik...mmg kraf dari sana unik2 dan berseni

    salam kenal..follow sini

    ReplyDelete
  5. comeljer .. kalau dah kreatiftu macam2kan..
    akakpun daer rasanya beg sarawak...

    ReplyDelete
  6. lawa pulak yea dijadikan pasu jadian :)

    ReplyDelete