Buat Duit

Monday, June 24, 2013

Kesian budak ni!



Bukan jawapan yang diberikan
                                                          sekadar menyalin balik soalan.....

5 comments:

  1. kenapa macam tu ye? dia ada masalah pembelajaran ke?

    ReplyDelete
  2. kesian...tapi kdg2 mencuit hati..


    http://akutaksunyi.blogspot.com/2013/06/dapatkan-set-milk-booster-shaklee-set-b.html

    ReplyDelete
  3. Assalam nieda..ada juga berlaku ye nieda..harap2 lepas ni dia akan lebih memahami dan boleh menjawab dengan baik

    ReplyDelete
  4. Budak tu tak tak tahu dan tak faham BI. Kesian kan! dia buat begitu dengan harapan cikgu akan beri juga sedikit markah dari terbiar kosong je. Lagi pun sekurang-kurangnya masa test tu dia ada juga buat kerja takda lah duduk melangut saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh Nieda! abaikan BI tu... saya tertulis... masa menaip komen ni saya tgh berborak pasal BI. he..he..

      Delete