Buat Duit

Sunday, September 15, 2013

Selamat Hari Malaysia

Bercutilah hari ini sempena  ulangtahun Malaysia. Besar angkanya yang ke 50 tahun . Tapi  kalau tak hargai tak ada maknanya.

Semoga negara kita kekal merdeka, harmoni dan aman makmur selamanya.

Minggu ni anak-anak baik bercuti. Macam-macam nak makan.

Pagi-pagi tadi dah masak spageti, kemudian masak nasi untuk makan tengahari . Donat untuk makan petang dan buat lebih untuk bawa balik asrama.



Si kakak suka makan spageti, anak yang nombor dua tak suka . Semua jenis pasta, makaroni,, dan sebangsanya dengannya dia tak makan. Nasib baik ada donat bolehlah dia makan buat sarapan tadi.

Anak dara dok minta nak buat apam pokadot.
Buatlah tapi janji dapur mesti klear lepas masak.

Mak nak tunggu tengok saja anak-anak masuk dapur.





3 comments:

  1. Anak2 acik tak de yang boleh masak sendiri selain dari yang goreng2 je nieda

    ReplyDelete
  2. yg goreng2 pun dah lepas dah tu acik.

    ReplyDelete
  3. wallaaaaaa...rs mcm da lama xmkn spagetti ;-)

    ReplyDelete