Buat Duit

Sunday, March 30, 2014

Kasut murah ( 2 )


Saya bawa  kasut murah ini semasa umrah dulu. Ia memang murah  hanya RM 13 sahaja .
Kalau nampak dari jauh macam ala-ala Crocs tapi percayalah bukan Crocs pun.

Murah tapi tahan lama, kalis air dan selesa. Namun sehingga sekarang saya tak berjaya nak
 cari pengganti sepertinya.

Tak boleh beli kasut mahal , elegik ....hehheh.

Cerita asal di  SINI

13 comments:

  1. JM macam pernah baca story pasal kasut merah ni dalam entri terdahulu..mmg tinggal byk kenangan kan :-)

    ReplyDelete
  2. assalam nieda..murah pun tak pe janji kaki kita selesa dan tak sakit kan

    ReplyDelete
  3. saya pun alergik kasut mahal..pakai sipar jamban pi opis..

    ReplyDelete
  4. Murah dan selesa di pakai.... berbaloi baloi, tapi susah nak dicarinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. stok dah tak ada, kalau ada pun saiz besar

      Delete
  5. Bunda tak kira mahal ke murah ke...asalkan selesa..

    ReplyDelete
  6. murah tp comfort takpe kan...ye la nampak mcm crocs...

    ReplyDelete
  7. Tak kisah murah, janji comfortable nieda...makcik pun suka kasut mcm ni..tak payah nak menten2, walau hari hujan...redah je

    ReplyDelete
  8. saya pun ada crocs tipu kaler pink yang sangat versatail nak gi memana. hehehe~

    ReplyDelete