Buat Duit

Thursday, May 1, 2014

ECG

Hadyai Disember 2013.

Perjalanan ke Chiangmai nyaris-nyaris tak tercapai  hujung tahun lepas.
Tengok muka pun sendu je.
Masa ni, nyaris-nyaris patah balik Malaysia.

Sebelum tarikh bertolak ,saya diserang gastrik  tapi Doktor  A kata serangan jantung . Manalah hati tak takut . 
Perasaan berbelah bahagi nak ke luar negara. Jauh pula tu , kalau jadi apa-apa susah.
Tapi sepanjang saya di sana tiada sakit jantung dan tiada gastrik pun. 


Alhamdullillah. Percutian berjalan lancar.

Bila balik , saya buat sekali lagi ECG  dan Doktor Siva  sahkan  tiada penyakit berkaitan jantung.
Mungkin masa sakit tu, terdapat kekeliruan dalam bacaan data ECG.








7 comments:

  1. alhamdhulillah..harap sihat. boleh melancung lagi..

    ReplyDelete
  2. salam nieda..kadang kadang simptom gastrik tu mcm sakit jantung..angin tu berkumpul ke dada

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah Nekcik, nasib baik tak masuk antibiotik lagi .

      Delete
  3. assalam Nieda..memang kerap terjadi macam tu kan..acik pun sama..kejap gastrik..kejap kata telinga..kejap kata jantung..Ya Allah..main ikut sedap mulut je dr.tu sebut kan

    ReplyDelete
  4. Nasib baik..Alhamdulillah...ehh..yang mana satu Kak Nieda nih :-)

    ReplyDelete