Buat Duit

Monday, May 12, 2014

Pisau seramik kah?

1

2

3

Hadiah dari anak-anak yang diterima semalam.
Tak sangka anak-anak berkongsi duit  untuk membeli hadiah untuk  emak.

Pisau ini ada 3 warna pilihan . Warna merah , hijau (macam dalam gambar ) dan ungu.



Terima kasih anak-anak mak yang disayangi semua.
Mak terharu ...








22 comments:

  1. sy beli 1 je aritu pisau ni (pisau chef) kaler merah @ DIY. RM7.50 je ;-)

    ReplyDelete
  2. Kiut nye pisau ni, jm pernah guna kat umah adik tajam sangat
    Selamat hari ibu kak nieda :-)ut

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah .. bertuah dapat anak2 yang sudi menghadiah kan hadiah :D

    ReplyDelete
  4. pisau ni maintenance free...
    bagus

    ReplyDelete
  5. bertambah rajin mak masak hehe

    ReplyDelete
  6. Untungnya ada anak yang mengingati ibunya L-)

    ReplyDelete
  7. seronoknya, sejuk rasa hati kan kerana ingatan anak2.

    ReplyDelete
  8. bagus tak payah dok asah bagi tajam

    ReplyDelete
  9. harap2 begitulah semoga ingatan mereka berpanjangan

    ReplyDelete
  10. cantiknya pisau.... sayang nak guna tu, jgn nnt jadi barang hiasan pulak..hehe

    ReplyDelete
  11. Cantiknya yang kaler merah tu :)

    ReplyDelete
  12. sweet nye anak anak akak.. ya Allah seronok n sejuk la perut akak mengandung kan mereka kan

    salam singgah dr http://afasz.blogspot.com

    follow sini, kalau sudi follow sy k
    tq

    ReplyDelete