Buat Duit

Sunday, May 4, 2014

Roti lembut

 
Ada inti kacang merah  dan ada yang kosong. 
Roti kosong makan dengan sup cendawan.



lembut sampai ke patang.

Rupa-rupanya ada sahabat yang datang ke Cempaka Biru cari resepi . Resepi pun taklah banyaak pun .

Tapi resepi ni memang best la.

Nak try KLIK SINI . 
Saya selalu ambil resepi roti dari Blog Izah Daut . Kebiasaannya tak akan menghampakan.

Kini saya teringin nak mecuba roti sarang labah-labah.



Nampak macam best aje.

Terima kasih kepada Izah  yang sudi berkongsi resepi .




15 comments:

  1. Ya Allah sedap nyer.. abis air liur dah kene telan.. bukan boleh dengar roti gebu2 yang lembut nie hahaha lagi2 tengok gambar aduhaiii.. :D

    ReplyDelete
  2. nampak lembut sangat roti ni. serius terliur. btw yg sarang lebah tu pun saya mcm dah mengidam sgt2 tapi nak buat masa tak mengizinkan lagi. huhu!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepung roti dah ada, tinggal nak beli badam , yougart dan susu cair.
      kalau tambah kismis hitam pun best juga

      Delete
  3. Sedap ni akak makan ngan air teh kan...pandai kak Nieda buat :-)

    ReplyDelete
  4. Betullah Nieda... mcm bessst je roti sarang lebah tu... siap ada sos sume... nanti kalau Nieda buat... tayang gambar kat sini ya... dan beritahu rasanya camane.

    ReplyDelete
  5. uli pakai BM senang je....boh semua tekan suis . jalan .... hihhih

    ReplyDelete
  6. Salam akak.. roti ni xde ke yg kita buat pakai kukus aje,,saya xde oven,,,huhuhu

    ReplyDelete
  7. Bestnya... nampak sedap.. terbau2 roti baru bakaq

    ReplyDelete
  8. best kan roti kalau buat sendiri terbaik dari oven.

    ReplyDelete
  9. Puashati bila buat dan makan roti sendiri..saya baru mahu belajar buat.ehe..yang penting kena ada BM sebijik dulu

    ReplyDelete
  10. Huu huu..tak laku lah nekcik nak jual roti kat nieda ni
    Tak tahan tengok roti roti yang lembut dan gebuss nih
    Buat sarang lebah..nanti senag takyah beli honey..he..he

    ReplyDelete
  11. saya sebenarnya sangat dengki kat orang yang pandai buat roti sendiri. dengki nih! hihihi~

    ReplyDelete
  12. Waaa kecur tgk..xsabar tggu oven ni..mmg nk buat Sgt InsyaAllah..tq share resepi

    ReplyDelete