27 June 2014

FM dari Cik Viva



FM Vietnam dari cik Viva selamat sampai ke tangan.
Maka bertambahlah jumlah FM  yang ada. 
Selain beli sendiri ketika makan angin , kawan-kawan dekat yang
 baik hati  dan  
ada juga kiriman dari rakan blogger .

Terima kasih Cik Viva.

Selamat menyambut Ramadan .
Rajin-rajin puasa tau !




11 comments:

Tihara said...

Alhamdulillah, murah rezki
cantik plak tu fm dia :)

Kisah Si Dairy said...

buat tambah koleksi

Zaitun said...

Cantik...kak zai pun gila collect FM.

Nieda ramly said...

org yg memberi tak rugi..

Nieda ramly said...

betul sgt... menambah koleksi

Nieda ramly said...

yg ini yg dicari sebagai tanda kita dah sampai ke satu2 tempat sebagai kenangan .

IndaMarya said...

FM ni kena pndai beli jugak.kdg2 letak 2 .3 hari dh jatuh..magnet tk brapa kuat..

Nieda ramly said...

sekarang ni ada yg getah ...senang tak jatuh dah

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Moga sampai ke Vietnam juga nanti..

:: Cik Viva :: said...

Terima kasih kaknieda untuk entri ni, walaupun kecik comel je tapi harap dapat melekap dgn baik..heheh

Kopiolimauice said...

tahniah kak comel je fm tu...