Buat Duit

Wednesday, January 28, 2015

POLIS


Wah, wah, wah! Ada lesen ?



Shauqi  & Iqbal

Tiba-tiba cita -cita  pun berubah bila dapat naik motor besar abang polis.



18 comments:

  1. Hehhehe excited tu Nieda.. tu cita2 pun berubah nak jadi polis...

    ReplyDelete
  2. saya yg dewasa ni pun teruja tgk motor abang polis tu...hahahhaa..inikan pula kanak2...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini motor model lama, kalau model baru harus org tua pun teruja

      Delete
  3. Salam kenal... gitu lah bebudak... esok lusa tengok wayang citer superman nak jadi superman pulak... ikutkan jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ...bukan ke dah byk kali najib singgah sini

      Delete
    2. Ehhhh salah lah pulak... Salam Singgah bah... Salam kenal untuk orang baru kenal hahaha... (esok kalau anak tu nampak saya naik ke bulan suruh dia nak jadi angkasawan pulak yer... hehehe)

      Delete
  4. Suka nya anak2 ni dapat naik moto besar ye nieda

    ReplyDelete
  5. ahakss..so cute..kalau naik kereta bomba mesti nk jadi ahli bomba kan hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...JM . nampak bomba nak jadi ahli bomba pula

      Delete
  6. Tokkk tokkk tengok ni... Dia tak de lesen... He he he...

    ReplyDelete
  7. Comelnya senyum...suka sangat dapat naik motor besar.

    ReplyDelete
  8. Nieda zaman remaja dulu mmg cita cita nekcik nak jadi polis trafik..minat sangat moto besaq tu..tapi bapak nekcik tak berkenan langsung..

    ReplyDelete
  9. wah mesti teruja tu kan. samalah macam saya. masa kecil teringin nak jadi polis

    ReplyDelete