24 February 2018

Album Keluarga

Assalamualaikum.

Sesekali nak siman gambar sekeluarga di bloglah.
Bukan apa , bukan senang nak berkumpul serentak semua ada cukup lengkap.

Ini pun cerita dah setahun....huhuhu.
Selepas pergi makan-makan sempena majlis ulang tahun  hari jadi abahnya.

Gambar makan-makan pun dah terdelete .

Tahun ni ada juga makan-makan seperti selalu .....tapi tak cukup ahli. Ada yang di asrama, ada yang di Bandung ,  ada yang sedang menyertai pertandingan rugby.

Mana yang ada di rumahlah saja pergi makan-makan.
Masa anak kecil-kecil senang nak buat aktiviti bersama. Bila dah masing-masing besar susahnya nak berkumpul.

Lepas makan hari tu , kami ke sini . Tak bercadang pun nak main bowling. 
Tapi macam best je, budak-budak ni pun layan je la....


Oleh itu hargai masa yang ada...kan?



Foto Hasnidar Ramly Hasnidar.
Lengkap , semua ada.

Foto Hasnidar Ramly Hasnidar.
Us.

Foto Hasnidar Ramly Hasnidar.
Abang Aiman.

Foto Hasnidar Ramly Hasnidar.
Nombor 1, 2,3 , 4 dan 5


Foto Hasnidar Ramly Hasnidar.
Abang Izzat  and the geng.


Till then.