21 November 2010

Seronoknya.

Salam untuk semua.
Seronoknya bila tengok pembaca blog datang dari pelbagai negeri.  Jumlah pembaca pun dah semakin meningkat dari sehari ke sehari.

Kalau macam blog orang lain yang lebih popular yang mendapat jumlah pembaca yang ribu-ribu tentu lagi happykan. Macam aku ni pun dah rasa seronok sebab ada yang sudi menjengah.

Blog ini adalah sebagai buku catatan harian yang tak hilang kalau dicari... Kalau buku tu mungkin tersorok sikit dah tak nampak.

Catatan di alam maya ni tekan aja www insyaallah dapat lah jejaknya. Mungkin boleh jadi kenangan pada anak cucu nanti.
Post a Comment