Buat Duit

Monday, December 20, 2010

Gila Tupperware.











Salam untuk semua.
Kenapa ya orang perempuan ni suka kat Tupperware? Aku pun suka. Dah banyak koleksi dari anak sorang sampai sekarang ni. Harga dia pulak semakin naik, naik dan naik. Tapi yang untungnya kalau Tupperware kita tu koyak atau pecah , ia akan diganti. Seumur hidup pulak tu.Sampai bila-bila. Jangan dibuang yang koyak atau pecah tu. Ini sebagai bukti untuk diganti baru. Kecuali kena api atau dimakan tikus aja.





Aku suka , selain warnanya yg ceria dan makanan kita tak masuk angin atau lemau. Tapi kalau nak beli kena tunggu harga offer kalau tak , tak beli juga.

Bye.

1 comment: