Buat Duit

Friday, December 10, 2010

Tak beli lagi!!!

Salam utk semua. Hari ni pagi2 dah hujan. Macam mana baju nak kering. Hari ni plan nak g kenduri. Tapi slow down dulu sbb cuaca mendung aja. Sat lagi baru nak keluar rmh.

Pejam celik dah nak masuk tengah bulan 12. Baju anak tak beli lagi. Masa sekarang cepat sungguh berjalan. Dah nak ke tahun 2011.

Sampai jumpa lagi.

3 comments:

  1. Salam kak..

    kalau hujan mmg lambatlah baju nak keringkan.

    Saya mula aje diorang cuti, semua baju sekolah, beg, kasut baru dah saya siapkan..sbb tahu bulan ni punya duit nak bayar yuran pulak...:)

    ReplyDelete
  2. salam kak nieda..

    deena jemput join contest emneya:)

    ReplyDelete
  3. salam nieda. kunjungan balas.:)

    saya pun beli lg baju sekolah anak2...tapi cuma nak tambah je...yg tahun lepas masih boleh pakai.

    sedapnya apam coklat kat bawah tu...:)

    ReplyDelete