Buat Duit

Sunday, January 9, 2011

Siapa Juara AJL 25 malam ni!!!



Lagu siapa yang akan menang malam ni  ??  Pada aku Ajl tak macam dulu -dulu. Zaman awal kemunculannya. Setiap petang Muzik Muzik sering ditunggu-tungu. Masa tu tuan diri tengah remaja .
Sekarang ni dah jadi mak remaja. Tentu keadaan berbeda. Rancangan nyanyi-nyanyi tak berapa penting dah. Tak tengok pun rasa  dah   tak apa..... 
Kalau dulu suka tengok baju-baju yang dipakai oleh penyanyi wanitanya.Ahakss..suka sangat. Cantik-cantik  gitu.

Wah , malam ni siapa juara ya? Adakah dia ,Faizal Tahir?





Yuna??



Ana Raffali???
Sekadar menyebut beberapa nama.



Kepada semua penyanyi  yang bertanding malam ni, selamat berjuang.

No comments:

Post a Comment