05 February 2011

Home made Pizza.



Bila dah ramai kat rumah macam -macam nak makan. Anak dah besar -besar bolehlah tolong kat dapur. Cuti yang lalu buat pizza . Macam -macam bentuk piza ikut citarasa tukang masaknya. Adunan untuk buat piza , ikut bahan seperti nak buat donat saja. Tepung , susu tepung atau susu pekat , gula , mauripan , dan mentega. Telur tak guna. Toping ikut . Kali ni guna sosej dan sayur campur, paip dengan mayonis dan sos cili. Kalau inti daging kisar  atau tuna pun sedap juga.











 Sampai kat luar bawa tudung periuk tu!!
Jemput makan.
Post a Comment