Buat Duit

Thursday, March 10, 2011

BILA DAH GILA BERBLOG.

Sehari 3,4 kali tengok blog sendiri.  Tengok  sapa yang datang , dari mana, komen-komen yang ada, kotak shoutbox dan bilangan pageview. Sambil tu, blogwalking.  tengok juga follower bertambah ke tidak. Perasan ko , sapa nak follow blog entah apa-apa. Tapi, sentiasa berharap bilangan follower bertambah.

Selamat bercuti untuk semua anak didik dan warga pendidik. Cuti pun kena g sekolah.

Jom follow................

3 comments:

  1. samalah kita akak..time rajin satu hari berapa kali jengok blog sendiri, tp bila tiba angin malas berhari-hari tak buka heehe..

    p/s: ohh..dah cuti sekolah yea?? anak saya gak yg tak pernah cuti sbb ibu dia terlebih rajin :-)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Yong Nieda, Selamat Bercuti dan gi sekolah. Apalah nasib cikgu yek, cuti sekolah pun kena koje. Yong tau pasa cuti ni melalui sms kawan yg jugak cikgu dan blog kenkawan. Buat pe gi sekolah?

    ReplyDelete
  3. LL dan Kak Halima:: Cuti tapi budak mesti belajar.Kalu harap dok rumah , budak2 ni lupa buku.Jadi Cikgu kena buat kelas tambahan khas untuk Y6.

    Tima kasih LL dan Kak halimah yg singgah di sini hari ni. Saya hargai sgt2.

    ReplyDelete