Buat Duit

Friday, April 1, 2011

Dah 3 kali bertukar.

Sepanjang 2 bulan pertama tahun ni, sudah 3 kali bertukar enjin carian . Mula2 gunakan EE. Kemudian , ada masalah dgn EE mcm  blog   tak boleh buka dan FB pun tak nampak apa. Tukar ke Mozilla pula . (Betul ke perkataan enjin carian tu ye? )

 Dalam 2,3 minggu guna Mozilla , timbul masalah lagi . Proxy ....conected apa ke benda pula. Blog tak boleh buka juga. Sekarang kali ke 3 , guna Chrome pula. Kadang2 dia tak terus keluar apa yang kita minta. Dia keluar notepad pula.hu,hu,hu . Sedihnya.

Masalah komputer ke tuan komputer yang tak reti??

2 comments:

  1. saya suka guna mozilla, takde masalah apa pun.

    Dulu guna chrome, mmg ada masalah, tak tahu kenapa?

    Mungkin ada yg tak kena pada pc kot kak..

    saya pun bukan pandai IT..huhu, tak dapt nak tolong

    ReplyDelete
  2. Tak tahulah apa kena dgn pc ni. virus ke?

    ReplyDelete