26 May 2011

APAM LABU TENGAH MALAM

Mula rebus labu dah lepas waktu Isyak malam ni. Alamak dah lewatlah pula . Tapi teringin nak makan apam labu. Sebab buah labu dah banyak hari dalam peti sejuk tu.

Intai blog Yatie semalam tengok resepi kat sini. Yatiekan pakar kukus mengukus. Semua resepi kukus mesti dia ada. Terima kasih pada Yatie yang rajin berkongsi resepi.

Mula -mula tu pening juga bila tengok ada A,b dan C. Tambahan pula ada si kecik Shauqi pun nak buat apam labu sekali. Jenuh dok bersilat dengan dia pula. Akhirnya jadi juga  apam labu malam ni.

Resepi  boleh tengok kat blog Yatielah. Dah mengantuk ni.

5 comments:

Cik Ina Do do Cheng said...

Bila cakap pasal apam ni, cik ina lemah, sebab pernah beberapa kali buat tapi tak jadi. suka makan apam, tapi kena belilah nampaknya.

Chempaka Aziz said...

amboi kak...malam2 pn gajinnya nk mengebus keledek...overtime lah tu hihii...

ieda said...

apamm ! huhhuhu nak jugak ! .. sure sedappp kan :)

Nieda said...

Terima ksih yang sudi singgah. Pagi tadi bawa ke kawan2 jap je habis.

Zaitun said...

Kalau kak Zai buat apam tak berapa nak gebu tu sebab kalau ada labu kak Zai buat lepat saja.