Buat Duit

Tuesday, May 10, 2011

TAK BOLEH MASUK-NO ENTRY.


  googlelah

Pagi tadi bila samapai ke sekolah berederet-deret kereta cikgi-cikgi beratur nak masuk sekolah . Pintu pagar tak buka lagi. Apa kes tak boleh masuk. Budak-budak sekolah berkumpul kat situ ramai-ramai.

Rupa-rupanya pintu pagar besar tu tak boleh buka lagi. Kena mangga dengan pak guard baru  dari malam tadi. Pak guard baru masuk kerja memang tak kenal lagi kunci pagar Lepas tu tak jumpa kuncinya Akhirnya , mangga besar tu kena potonglah, baru cikgu -cikgi boleh masuk ke sekolah.

Bikin gempak pagi-pagi.

5 comments:

  1. aik???? macam tu pun ada? sian cikgu cikgi kena tunggu kat luo!

    ReplyDelete
  2. Ha'a tapi sekarang dah selamat boleh masuk dah.

    ReplyDelete
  3. Pagi-pagi dah kena uji dgn pak guard, belum lagi masuk kelas kena uji dengan bebudak pulak. Sabar ajelah.....

    ReplyDelete
  4. Pak guard datang lambat ke?Sian cikgu2 menunggu.

    ReplyDelete
  5. Nasib lah pak guard baru. Kunci puntak tahu lagi.tak boleh salahkan dia, org baru.

    ReplyDelete