03 June 2011

Terima kasih Teman..

Dah lama nak buat pasal entry ni. Tapi bertanguh-tanguh . Sehari ke sehari tak buat-buat juga. Tak boleh jadi  ni. Hari ni akan ku kotakan janjiku . Esok pagi dah nak terbang. Hari ni yang paling sesuai. Nanti balik cuti cerita pasal cuti pulakan.

Ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada semua kawan-kawan yang sudi menempek blog Cempaka Biru di blog masing-masing. Sungguh rasa berbesar hati dan tersangatlah gembiranya. Bagi kawan-kawan yang sudi , sebagai balasan aku juga telah menempek juga blog mereka di CM . Betul ke menempek? Sesuai tak? Hentam sajalah labu...

Antara yang paling awal ialah dari Yatie Memories. Tak sangka suatu hari tu, masa blogwalking ke blog Yatie, tengok CB dah ada kat situ. Kembang hati akak Yatie. Maklumlah, CB baru beroperasi pada tarikh 14 September 2010. Tak sampai setahun lagi. Kemudian di blog Hanis , nun jauh kat Jepun. Arigato Hanis . Eh, betul tak Hanis? Kalau tak betul jangan  gelak pulak ye..

Dari Jepun, Denmark, Australia , Johor, KL , Taiping,dan Ipoh pun ada kawan-kawan yang sudi menempek CB . Terima kasih sekali lagi.

Blog pautan yang memberi banyak impak pada pageview  ialah dari blog Cik Ina do do Cheng, Yatiememories, dan Chempaka_aziz. Yang lain-lain pun ada juga.

Blog-blog tersebut ialah:


http://www.yatiememories.blogspot.com
http://www.blogcikinadodocheng.blogspot.com
http://chempaka-aziz.blogspot.com
http://sallymcjepun.blogspot.com
http://hanasakura-tomodaichi.blogspot.com
http://mamasya2.blogspot.com
http://ladylavender-walkoflife.blogspot.com
http://topsyturvymum.blogpot.com
http://nazaisma.blogspot.com
http://khatijah77.blogspot.com

Seandainya , ada lagi blog teman-teman yang saya terlepas pandang boleh tinggalkan link anda di bahagian komen di bawah untuk perhatian saya .

4 comments:

  1. Salam kak...hehe betul dah tu, dah teror ckp jepun, i likeee hehe...terima kasih sebab nama sy poms ada kat situ...selamat berhujung minggu kak..

    ReplyDelete
  2. Ye le hanis. Tahu bhs Jepun masa belajar sejarah Tingk 2 dulu sepatah dua 2 saja.

    ReplyDelete
  3. time kasih jugak akak sbb sudi singgah ke Finland :-)

    ReplyDelete
  4. LL: SAma2 lah kita. Saling memerlukan .

    ReplyDelete