Buat Duit

Sunday, July 31, 2011

SELAMAT BERPUASA DAN MENYAMBUT RAMADHAN.



Syukur dapat mengerjakan terawih berjemaah di surau berdekat. Dah lama sejak kahwin dan beranak kecik hanya dapat menunaikan solat terawih di rumah saja.

Semalam dek kerana Shauqi nak ikut ke surau , cik abang kata jom semua pergi anak beranak. Na sib baik dia baik-baik saja. Orang sembahyang dia pun sembahyang. Tapi tak penuhlah sebab dok main dengan budak sebelah. Akhirnya, walaupun hanya buat lapan rakaat dan tiga rakaat  witir tapi rasa sangat gembira.

Alhamdullillah.

3 comments:

  1. selamat berposa utk akak sefamili.best lah posa ramai2 ni hendaknya time buka tu kan...saya ni...huhu...berdua posa dgn budak kecik sorang.

    ReplyDelete
  2. Semlam berbuka anak beranak di rumah mertua.

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa buat akak dan keluarga...

    ReplyDelete