10 August 2011

BAJU RAYA DARI RIDZWAN RAZWILL

Raya setahun sekali . Bagi orang yang mampu semua boleh beli. Baju raya , kasut raya , kuih raya , langsir raya  atau apa-apa yang terlintas di hati. 

Best gitu yang berani berbelanja untuk medapatkan apa kehendak hati. Nanti tak mengidam kemudian hari.
Tambah-tambah duit raya akan masuk pulak nanti.
 
Seronok Kak Ila ni , tempah baju baru untuk raya di Ridzwan Radwill. 

Fuyoo... empat digit beb. Siapa tak kenal Ridzwan Radwill ni kan. Tukang jahit yang kaya raya di Malaysia. Mana taknya semua orang berduit nak buat baju kat dia. Baju kahwin dan sebagainya.

Kak ila : Jangan marah ye.. Kalau marah kena jual.

Azdalila Binti Ali Ila commented on her own status.
dapat bonus....belanja melebihi bonus....negatif gak $$$$
19 hours ago ·  · 

2 comments:

Acik Erna said...

Assalam nieda..memang kayo tu..kalau baju raya pun tempah ngan ridzwan razwill

Nieda said...

Ya, Cik Erna. Tak sabar nak tengok baju raya Ridzwan Razwill ni.