Buat Duit

Saturday, August 20, 2011

KASUT RAYA KECIL SEBELAH.

Alahai ,  terperasaan bila dah sampai rumah. Kasut raya Si Aiman Wafi  saiz kecil sebelah. Tak pasal-pasal kena ulang pergi kedai tu lagi sekali. Memenatkan.

Tuan badan tak mahu ikut hari tu. Penatlah, letihlah . macam -macam alasan. Sekarang ni susah nak ajak 2 beradik lelaki ni keluar jalan -jalan.Lagi baik dia duduk rumah tengok tv  dan berehat-rehat saja. Tapi masa kecil-kecil dulu pantang bunyi kereta nak ikut saja.


Gambar dari Goole.

Tahun ni nak pakai kasut sport pula.






2 comments:

  1. Hahaha, ketika membeli kasut itu apa tak di tengok-tengok? Aku bisa bayangkan wajah si Aiman Wafi saat mencoba kasut barunya...

    ReplyDelete
  2. Itulah membeli musim bulan puasa. Pelayan di kedai itu pun asyik menguap.

    ReplyDelete