18 August 2011

DAH OK HARI NI!!

Sejak 2,3 hari lalu talian internet bermasalah . Berblogwalking pun terpaksa dilupakan sekejap.Blog sendiri pun tak dapat nak jengok langsung. Inikan  pula kalau nak merewang-rewang kat blog kekawan.

Hari ni talian pulih seperti biasa. Maka dapatlah BW semula dan menghantar entry baru. Bila tengok di senarai bloglist teman-teman , banyaknya cerita baru yang belum dibaca. Nanti kena baca slow-slow.

Paling mengembira bila tengok kat SUMBER TRAFFIK ada blog yang sudi menempek CEMPAKA BIRU pada side barnya. Gembiranya hati. Nun jauh dari negara Jepun. Kalau nak pergi jauh tu.Tapi kita boleh klik-klik saja nak ke rumahnya.

KLIK SINI kalau nak ke sana ya!




Terima kasih kepada tuan punya blog Mama Tomei. Jambangan bunga ros untuk Mama yang sedang berpantang.

Blog yang penuh dengan masakan sedap-sedap. Gambar pun cantik. Selain cerita  Kamalia  hidup di perantauan.

Post a Comment