Buat Duit

Saturday, September 17, 2011

Angin meroti datang balik.


Google.

Hari ini matahari cerah sekali. Menandakan hari yang ceria.Insyaallah.

En. Suami talipon tadi. Mereka berkeretapi dari Semarang ke Kota  Bandung. 7.30pagi waktu Malaysia sama  6.30 pagi Indonesia , tapi tentunya sudah cerah di sana.

Hari ni angin meroti datang balik setelah sekian lama tak meroti. Tepung roti dah beli Jumaat lepas. Sekali singgah kedai rembat dua bungkus sekali.

Sekarang tengah  tunggu doh roti naik. Sempat buka blog sekejap.

Selamat  berhari minggu.

6 comments:

  1. akak..kita dah agak lama tak meroti hehe..cuba nak mengurangkan aktiviti makan :-)

    ReplyDelete
  2. sy nye tepung roti pn hbs.nk kn beli la.blh bt roti pizza mcm ari tu

    ReplyDelete
  3. Isma : hari ni buat roti kismis dan mini piza.Kismis yg lebih buat kuih raya hari tu.

    LL: angin meroti sekarang ni. Hujung minggu nanti roti lagi kut.

    ReplyDelete
  4. Jangan lupa tepek gambar roti nanti.

    Kak Zai tak ada BM huhuhu....

    ReplyDelete
  5. alamak kak zai gambar roti tak ambil lah.

    ReplyDelete