Buat Duit

Wednesday, September 28, 2011

SHAUQI DAN SEPUPU DI HARI RAYA






















Syawal dah nak habis kan. Teringat kenangan berkumpul ramai-ramai di hari raya yang lalu. Sampai penuh tidur  anak cucu dari hujung ke hujung di rumah ayah mertua.

Abang ipar yang kena beraya di rumah mertuanya di Senawang  pun cepat-cepat balik kampung. Takut tertinggal trip beraya ramai-ramai .

Selalu 5 beradik bergerak sekali ziarah raya dari rumah ke rumah saudara mara. Tahun ni kami terus makan angin ke Pulau Pinang pula. Tahun lepas ke Ipoh , rumah nenda di Pasir Putih.
Tahun depan ada yang tak balik tak meriahlah pula.

Opps. Siapa yang tak habis puasa Syawal cepat-cepat. Nanti tak cukup 6 hari pula.Merangkap ganti  puasa wajib pun boleh juga.

5 comments:

  1. Assalamualaikum Yong,

    Pandainya dia pegang kamera!

    Alhamdulillah akak dah siap posa 6!

    ReplyDelete
  2. bestnya bila semua berkumpulkan!!!

    ReplyDelete
  3. Comelnya sikecik pegang kamera macam pro pulak hehehe....

    ReplyDelete
  4. bebudak sekarang nikan pegang kamera pun pandai. cik ina pun takut nak pakai kamera banyak sangat functionnya. gambar dalam blog cik ina tu pakai hp buruk je.

    ReplyDelete