Buat Duit

Monday, October 17, 2011

Tersentap . Budak kena gilis 2 kali.

Tersentap betul tengok rakaman budak kecik kena gilis dengan van 2 kali. Memang gila orang yang langgar tu.Agaknya manusia ramai sangat di negara mereka sampai tak heran nyawa seorang kanak-kanak.

Orang yang lalu lalang pun tak berhati perut langsung nak tolong. Macam anak kucing kena langgar. Ada di youtube tapi saya tak berjaya nak letak sini.

Sedih sekali.

5 comments:

  1. baca berita pun dah mengalir airmata..x tengok video pun takpela

    ReplyDelete
  2. mmg giler diorg tu.baca komen dlm youtube, ramai bangsa euro n us yg kutuk org asian sb insiden tu.tp sy rs sy lbh berperikemanusian brbanding mereka yang dlm video tu even i am an asian

    ReplyDelete
  3. mmg tak sanggup nak tengok sampai habis. Terbayangkan kalaulah shauqi ...hu,hu..

    ReplyDelete
  4. kat umah sy pun kecoh kejap pasal citer ni..sampai hati betul lah dorang tu!

    ReplyDelete
  5. nieda..acik tak mau tengok videonya..ada kat fb..

    ReplyDelete