Buat Duit

Wednesday, November 23, 2011

BUN COKLAT RICE


Rasa nak makan roti perasa coklat pula hari ni. Semalam dah skodeng dapur  Niezza nun jauh FINDLAND. Kalau nak resepi klik  Findland ye. Terima kasih  kepada Niezza  dan Ros jintanmanis  pakar buat roti tu . Roti saya taklah secantik roti Niezza tapi tetap maintain gebuss. Jangan marah ya, tak tipu punya.Memang  resepi  roti  ini terbaik punya..

Patern nilah yang senang pun.

Selalu buat roti putih , hari ni ubah selera dengan rasa coklat pula. Si Shauqi tak sabar-sabar nak rasa. Asyik menunggu tepi meja.

Untuk makan sendiri  anak beranak.

Tak sempat nak penuh tupperware, asyik hilang saja seketui -seketui.

4 comments:

  1. wah bun coklat ni sudah terbang blk ke Malaysia!cantik tu belakang kirala Kak Nieda, yg penting mkn sodap..:)
    bestkan roti ni gebus jer..suka mkn panasx2 keluar oven tu.:)

    ReplyDelete
  2. nieda..biar pun asek hilang..tapi itu la kepuasan kita membuat sendiri kan.

    ReplyDelete
  3. Acik Erna:Puas hati buat sendiri. Ank2 pun puas makan .

    ReplyDelete