Buat Duit

Wednesday, November 2, 2011

Hadiah Kujie juga dah sampai.





Hadiah macaron dari Kujie dah sampai bersama sengan hadiah cikmin kirim dengan kurier semlam . Saya yang lambat tangkap. Rupa-rupanya 2 in 1 sebab Kujie telah mengorder macaron dari Cikmin.

Dah habis satu kotak . Satu kotak ada lagi. Tunggu anak-anak balik bercuti raya ni. Kiranya memang tepat kuih ini sampai sebab tiba dekat dengan hari raya haji.

Terima kasih kepada Kujie  yang mengadakan GA . Dapatlah saya merasa macaron yang sedap dan colorful ni.

11 comments:

  1. SERONOK NYA DAPAT HADIAH.
    SETAKAT NI X PENAH RASA MACARON.ASIK DNGAR ORG CITER JE..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Taniah Nieda menang GA..
    dapat pulak hadiah macaron yang sedap.
    komen yang atas terpaksa delete..salah eja pulak.

    ReplyDelete
  4. saya tak pernah rasa macaron tu kak nieda....

    sedap ya??

    ReplyDelete
  5. Ya ,Yus. Akkak pun pertama kali merasa.

    ReplyDelete
  6. tahniah kak menang GA..

    saya tak pernah rasa lagi sbb ramai kata manis sgt, saya manis sgt ni tak leh gi la...huhu...

    ReplyDelete
  7. tahniah.. bestnyer menang..

    jom join GA ni plak..

    http://alvas-87.blogspot.com/2011/11/alvas-birthday-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. sdap je nampaknya apatah lagi kiriman org kan...huhu..ni macam leh jadi kuih raya tu..

    salam aidil adha utk akak sefamili.

    ReplyDelete
  9. Kak Zai, Chempaka, khaty Tuah,wahida dan alvas : terima kasih singgah . Selamat menyambut hari raya aidil adha.

    ReplyDelete